Cultuuravontuur slaat aan

Het Cultuuravontuur, een initiatief van The Hague & Partners waarbij je op avontuur kunt gaan om aan vrijkaarten te komen voor culturele voorstellingen en musea, is nu al een succes. “We zien dat mensen 's nachts klaar zitten als de vrijkaarten online komen,” aldus The Hague Marketing Bureau. “Het is zo leuk om te zien dat cultuurliefhebbers om 1 uur 's nachts op Cultuuravontuur gaan!”  

Vrijkaarten voor de bekende musea en voorstellingen zijn dan ook snel weg. Maar liefhebbers van voorstellingen in de kleinere theaters maken nog steeds elke dag kans. Er komen ook dagelijks nog vrijkaarten vrij voor de musea en concerten, maar die gaan hard. Er waren in totaal 500 kaarten beschikbaar, er zijn er tot nu toe 329 weggegeven. De actie loopt totdat alle tickets op zijn, en er komt elke dag een beperkt aantal kaarten vrij.  

Den Haag staat aan 

Je kunt je met deze tool sowieso laten verrassen en op een avontuurlijke manier je culturele uitje in Den Haag plannen. Als je je gegevens achterlaat, kun je je ook inschrijven voor cultuurtips per e-mail. Dus waag een gokje en ga naar denhaag.com/staataan, zet het Cultuuravontuur AAN en laat je verrassen! Als je meedoet en je tickets online claimt, haal je daarna je kaarten persoonlijk op aan de kassa van de desbetreffende instelling op de dag van je bezoek. We vragen je om een post of story te maken van je bezoek met de hashtag #denhaagstaataan en jouw avontuurlijke ervaring te delen. 

Over The Hague & Partners  

The Hague & Partners is de officiële marketingorganisatie voor het promoten van vrijetijdsbesteding, congressen en zakelijke ontwikkelingen in Den Haag. Het bestaat uit drie onderdelen: The Hague Marketing Bureau, The Hague Convention Bureau en The Hague Business Agency. Door middel van marketing én acquisitie werven en behouden we meer (inter)nationale bezoekers, congressen, bedrijven en organisaties voor de stad. Daarmee zorgt The Hague & Partners voor extra investeringen en banen in de stad.